با توجه به پیشرفت تکنولوژی نمایشگر و تلویزیون های متنوعی با برندهای متفاوت به بازار عرضه شده است و هر کدام دارای مزایا و ویژگی های خاص می باشند که بهترین آنها  تصاویر را با وضوح بهتر نمایش می دهد و مورد توجه بسیاری از افراد می باشد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی راهنمای انتخاب بهترین نمایشگر تبلیغاتی می پردازیم.

نمایشگر تبلیغاتی

بهترین نمایشگر تبلیغاتی چیست؟

یکی از موارد مهم در راهنمای انتخاب بهترین نمایشگر تبلیغاتی استفاده از تصاویر 4K می باشد که برابر با ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است که با وضوح بالا تصاویر را نمایش می دهد و همین امر باعث جذب مشتری می شود. همچنین ارائه محتواهای پویا به صورت مداوم باعث جلب توجه مشتریان می شود و این محتواها باید به  صورت مداوم آپدیت شود تا تکراری نباشد و با توجه به موقعیت و شرایط خود می توانید بهترین نمایشگر تبلیغاتی را از شرکت ایده برترپارسیان خریداری کنید.

ویژگی های نمایشگر تبلیغاتی

یکی دیگر از موارد ذکر شده در راهنمای انتخاب بهترین نمایشگر تبلیغاتی این است که به عنوان یک پیام نمای متحرک باشد و دارای ویژگی های نوری و افکت های خیره کننده  باشد . این نمایشگرها جهت تبلیغ در میادین ، مراکز شهر ، اطلاع رسانی سازمان ها ، مراکز اداری و تجاری ، مراکز تفریحی کاربرد دارد .

یکی از ویژگی های این نمایشگرها این است که انواع نوشتار متحرک ، عکس و فیلم ، تبلیغات را به صورت شبانه روزی از مراکز تجاری تبلیغ می کند و جذابیت نور و شفاف بودن و نمایان کردن محل تجاری باعث می شود که جلب توجه برای مشتریان شود . همچنین این نمایشگرها دارای رنگ الکترواستاتیککوره ای، مقاوم در برابر نورخورشید و هوای بارانی است.

این دستگاه قابلیت اجرای تمام فرمت های صوتی و تصویری را دارد و قابلیت استفاده در شبکه های داخل سازمان ها و نهادها را دارد و اتصال آن به شبکه های وایرلس با امنیت بالا می باشد.

کاربرد نمایشگر تبلیغاتی

از این نمایشگر برای زیرنویسی ، بالانویسی ، تهیه وتولید انواع آگهی بازرگانی ، پخش فیلم و عکس ، انواع فیلم مستند ، تهیه و تولید آثار انیمیشن ، انواع فیلم مستند صنعتی و غیره کاربرد دارد. این نمایشگر دارای گواهی کنترل کیفیت و استاندارد IP65 هستند و دو سال گارانتی دارند که این نمایشگرها جایگزین بیلبوردهای تبلیغاتی شده است .

نکات مهم در انتخاب نمایشگر تبلیغاتی

در راهنمای انتخاب بهترین نمایشگر تبلیغاتی باید به  ابعاد و فضای موجود توجه کرد  مثلا نمایشگر با مساحت ۱۲ مترمربع تا فاصله ۱۲۰ متر خیلی خوب دیده می شود . برای انتخاب این نمایشگرها و فیلم و تصویر باید از مضرب های ۴/۳ که استاندارد جهانی است و یا ۱۶/۹ که استاندارد اروپایی است استفاده کرد که طول و عرض نمایشگر بر اساس این نسبت ها باید در نظر گرفته شود.

از دیگر نکات مهم این نمایشگرها که در راهنمای انتخاب بهترین نمایشگر تبلیغاتی بیان شده است شدت نور است که بستگی به مقدار نور موجود در محل نصب در ساعات مختلف می باشد که میزان سنجش آن بر اساس هر مترمربع محاسبه می شود و از ۷۰۰ کاندلا تا ۸۵۰۰ کاندلا می باشد. به همین منظور برای اطلاع از این نمایشگرها شما می توانید با کارشناسان شرکت ایده برترپارسیان ارتباط برقرار کنید.

خرید دستگاه نمایشگر تبلیغاتی

یکی از مواردی که در راهنمای انتخاب بهترین نمایشگر تبلیغاتی از آن صحبت شده است اثر تبلیغ بر روی مردم است وقتی افراد به خیابان برای خرید و یا هر کاری می روند با مشاهده این نمایشگرها توجه آنها جلب می شود و باعث جذب مشتری برای آن مرکز می شود و یک اطلاع رسانی بسیار عالی برای مردم می باشد . از دیگر موارد از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر از بیلبوردهای تبلیغاتی می باشند که امروزه از این نمایشگرها در مراکز مختلف بسیار استقبال شده است و کاربرد آن بالا است و روی موفقیت کسب و کار شما اثرات مثبتی دارد  به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت ایده برترپارسیان مراجعه و نحوه خرید این نمایشگر را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در راهنمای انتخاب بهترین نمایشگر تبلیغاتی نکات بسیار مهم درج شده است که باید به آن توجه کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید  به همین منظور شما می توانید با شرکت ایده برترپارسیان ارتباط و از نحوه سفارش این دستگاه اطلاع حاصل کنید.

بیشتر بدانید  : مانیتور صنعتی